Szkoła im. Lilianny Evans

Opis forum

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Nabór na uczniów i nauczycieli trwa!

#1 2007-09-06 14:23:32

Kate Veniger

Administrator

Zarejestrowany: 2007-09-06
Posty: 13
Punktów :   

Ogólny Regulamin Szkoły im. Lilianny Evans

I. REGULAMIN

1. Regulamin został stworzony, by ułatwić życie Uczniom i Nauczycielom. Jeżeli uważasz, że jest obraźliwy lub uderza w czyjeś wyznania, zgłoś to!
2. Regulamin został napisany przez Dyrektorkę Szkoły.
3. Dyrektorka zastrzega sobie prawo do zmian w poniższym regulaminie.
4. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie będzie konieczne do współżycia w Szkole im. Lilianny Evans a przy okazji zapewni bezpieczeństwo i komfort.
5. Jeżeli użytkownik nie ma zamiaru przestrzegać Regulaminu, powinien w trybie natychmiastowym opuścić teren szkoły.

II. Wolność słowa i publikacji (prawa autorskie)

1. Polska jest krajem wolnym i tolerancyjnym. Nie zabrania się wyrażania własnych myśli czy publikowania własnych dzieł.
2. Zabrania się używania wulgarnych lub obrażających współużytkowników słów.
3. Zabrania się przypisywania sobie dzieł innych. Jest to łamaniem praw autorskich obowiązujących w Polsce i podlega karze dyscyplinarnej.

III. Zasady funkcjonowania w szkole

1. Uczestniczyć w zajęciach mogą jedynie studenci Szkoły im. Lilianny Evans.
2. Aby uczestniczyć w zajęciach, należy się zarejestrować.
3. Zabrania się podszywania pod innych użytkowników!
4. Każdy użytkownik powinien traktować współuserów tak, jak sam chciałby być traktowany. Nie wymagana jest wysoka kultura, ale będzie nam miło, jeśli się nią wykażesz.
5. W szkole panuje zasada równości. Do przestrzegania Regulaminu zobowiązani są zarówno zwykli uczniowie, jak i prefekci, nauczyciele, dyrektorzy szkoły.
6. Jeżeli użytkownik zauważy nieprzestrzeganie Regulaminu, powinien zgłosić fakt do dyrektora, lub zastępcy dyrektora szkoły. Zachowana zostanie anonimowość zgłoszenia.
7. Emblemat, zwany potocznie avatarem, nie może przekraczać wymiarów 100/100 a jego waga powinna ograniczać się do minimum!
8. Każdy użytkownik ma prawo do dodania podpisu do swych wypowiedzi. Należy jednak uważać, by nie był on za długi i nie przeszkadzał w zajęciach.
9. Podpis może zawierać obrazek, ale TYLKO jeden i o rozsądnych wymiarach. Nie ma tu ograniczeń, ale liczymy na rozsądek uczniów i nauczycieli, którzy mamy nadzieję dbają też o szybkość ładowania się szkoły. (Zbyt duże obciążenie równa się spowolnienie).

IV. Grupy, moderatorzy, administratorzy

1. Prefekci, nauczyciele i dyrektorzy zobowiązani są do czuwania nad porządkiem w szkole.
2. Jeżeli użytkownik nie zgadza się z decyzją ww osób, winien to zgłosić do dyrektorki.
3. Wszyscy ludzie są omylni i należy to wziąć pod uwagę.
4. Dyroktorka nadaje rangi prefektom i tylko ona może ich odwoływać.
5. O tym kto będzie należał do danych grup decyduje dyrektorka.
6. Praca podlega ocenie dyrekcji. Może ona zdecydować o odebraniu użytkownikowi uprawnień np. prefekta.

VI. Ostrzeżenia, banicja

1. Ostrzeżeń oraz banicji dokonywać może jedynie dyrekcja szkoły.
2. Ilość ostrzeżeń równoznacznych z banicją to 5.
3. Dyrekcja może dokonać ostrzeżenia lub banicji bez podawania jego powodu.
4. Ostrzeżenia przyznawane będą głównie za nie przestrzeganie Regulaminu.
5. dyrekcja nie ma prawa kierować się osobistymi powodami przy przyznawaniu ostrzeżeń lub banicji!
6. Banicja może być automatyczna (przyznana nie koniecznie po 5 ostrzeżeniach, lecz natychmiastowa), jeżeli dyrekcja uzna to za stosowne.
7. Od ww decyzji można się odwołać.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hooligansgame.pun.pl www.tbob.pun.pl www.j2megames.pun.pl www.3dg.pun.pl www.muprohibitionservers.pun.pl